UA-114969811-1
2 monate

https://garipbiisey.blogspot.com/2018/06/duyuru-blog-sayfa-degisikligi.html Arkadaşlar sayfayı konsept sıkıntısından dolayı kapatma kararı aldım ve OKUR-YAZAR sayfası ile yazılarıma devam ediceğim OKUR -YAZAR sayfasının linki yeni yazımda yer alıyor sevgiyle kalın hoşçakalın!

DUYURU!!! - Blog sayfa değişikliği

garipbiisey.blogspot.com

Bitte melde dich zuerst an!
5 monate

Blogworld de blog yazarı olan arkadaşlara bir şeyler demek istiyorum. Arkadaşlar bu imla merakınız nerden geliyo bilmiyorum ama internet ortamının daha özgür olduğunu bence anlamalısınız . İmla hatalarım olabilir ama bu hatalar yüzünden oturup imla çalışmaya gerek görmüyorum kaldık ki açıklamaya çalıştığım yazılarda büyük bir imla hatası yok. Ama nedense burdan gelen yorumların hepsi imla üzerine . Zaten eğer bi dergide veya kurumsal bir alan da yazı yazıyor olsaydım imlaya dikkat ederdim ama sizler sanırım internet ortamınıda kısıtlamaya çalıştığınız için imlalar sizi fazla takıntılı yapıyor. Ayrıca hazır bilgileri biraz değiştirerek blog yazmak yerine bir anıyı veya bi sohbet konusu açıyorum bu konularda ne kadar imlanın düzgün olması gerekir bilemicem . Eğer zaten okuyucularım bi ile bir in aynı ifade biçimi olarak kullandığımı anlıyamıyosa hızlıca uzaklaşsın bloğumdan 😂 Tek demek istediğim hataları cımbızla aramayın ve o kafanızdaki kalıplara uymayan yazıları boş boş eleştirmeyin biraz görüş açınızı genişletin size katkısı olur . Olmuyosa da o makyaj veya hazır bilgilerle kendinizin kattığı iki üç cümlelik yazılarla yazdığınız bloğunuza geri dönün benim bloğum sizin yeriniz değil. Bloğuma reklam koymadığımı ve bu yüzden blog yazarak para kazanmak yerine insanlara bir şeyler anlatmaya çalıştığımı anlarsınız (umarım anlarsınız). Ve beni okuyan, benim gibi düşünen bir okur kalana kadar yazıcağım . Kafanızdaki kalıplara göre yaptıpınız eleştirilere de sadece gülüp geçiyorum . Kendinize iyi bakın hep mutlu kalın!


Bitte melde dich zuerst an!